המורים שלנו

בואו ללמוד עם המורים הטובים ביותר

לתיאום שיעור

דוברי אנגלית כשפת-אם

השיטה הטובה ביותר ללמוד לדבר במבטא אנגלי היא לשוחח עם דובר אנגלית כשפת אם. כל המורים שלנו הם דוברי אנגלית כשפת אם, כך שילדיכם יכולים לשמוע את השפה והמבטא הטובים ביותר ולחקות אותם.

מורים מוסמכים

ללמוד אנגלית מדובר אנגלית כשפת אם זה טוב, אבל לא מספיק. לכן המורים שלנו מוסמכים ומקצועיים בהוראת אנגלית כשפה שנייה. הם מומחים בלימוד יסודות האנגלית כך שילדיכם ירכשו אנגלית תקנית וילמדו לדבר בביטחון.

בעלי ניסיון בהוראת ילדים

ילדים צעירים לומדים הכי טוב כשהם נהנים. למורים שלנו יש ניסיון רב שנים בעבודה עם ילדים צעירים: הם יודעים לעורר את הסקרנות שלהם, לעודד אותם ללמוד ולייצר סביבת לימוד כיפית ונעימה.

art-1

20 שנות הניסיון שלנו לימדו אותנו שילדים לומדים אנגלית בהצלחה כשיש להם מורים מקצועיים ותכנים מעניינים.

המורים שלנו לא רק דוברי אנגלית כשפת אם אלא גם מורים מוסמכים ומקצועיים שיודעים להעביר שיעורים מהנים ולהעלות את המוטיבציה של ילדיכם בשיעורי אנגלית. ניסיונם הרב של המורים עוזר להם ליצור סביבה מהנה, שבה הילדים לומדים אנגלית דרך סיפורים, משחקים ושירים.

art-2 art-3
הכירו את המורים שלנו:

"אני לא מלמד את תלמידיי. אני רק מנסה לספק להם את התנאים שבהם יוכלו ללמוד."
– אלברט איינשטיין

אחד מההישגים שאני הכי גאה בהם בתור מורה הוא לעזור לתלמידים שלי באמצעות משחק שמתגמל את מי שהשתפר הכי הרבה בקריאה ולא את מי שקורא הכי טוב.

נטליה פיין

צעדים ראשונים

נטליה פיין היא מורה אמריקאית שנולדה וגדלה בניו-ג’רזי, ארה”ב. נטליה התמחתה בכתיבה מקצועית ועיתונאית עם התמחות משנית בספרדית במכללת ניו-ג’רזי (The College of New Jersey), והיא בעלת תעודת הוראה (TESOL) מן המכון הקנדי לאנגלית. במסגרת עבודתה כמורה לאנגלית כשפה שנייה, נטליה לימדה תלמידים בכל הגילאים ברפובליקה הדומיניקנית, והתנדבה כמורה בהאיטי ובבורקינה-פאסו (מדינה ביבשת אפריקה שתושביה דוברי צרפתית). נטליה דוברת צרפתית, קריאולית, האיטית וספרדית שוטפת. “המוח של ילדים מתוכנת באופן ספציפי לקליטת שפות, ויכולת זאת הולכת ונחלשת ככל שהם מתבגרים. חוץ מזה, חשיפת ילדים לשפה נוספת מקדמת את כישורי הלמידה שלהם גם בתחומים אחרים. מכיוון שהאנגלית הפכה לאחת השפות הבין-לאומיות החשובות בעולם לניהול עסקים ותקשורת, היא מאפשרת להורים להעניק לילדים שלהם יתרון בחיים”.

יצירת קשר טוב עם כל ילד הוא הישג. הרגע שבו אני גורמת לילד לחייך הוא הישג.

טיג'ארה אלפורד

צעדים ראשונים

טיג’ארה “טי-ג’יי” אלפורד היא מורה אמריקאית שנולדה בבוסטון, מסצ’וסטס והתגוררה בניו-יורק ובפלורידה. היא בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת ג’ונסון סי. סמית’ (Johnson C. Smith University) ותואר שני בכתיבה אנגלית. טיג’ארה הפכה למורה כי היא מאמינה בכך שהעתיד של כולנו טמון בבני הנוער של היום. בעברה לימדה טיג’ארה אנגלית בחטיבות ביניים ובבתי ספר תיכוניים בארה”ב. כיום היא עובדת כמורה פרטית לאנגלית בארה”ב, ולאחרונה החלה לעסוק בהוראה מקוונת. “אני מאמינה שלמידת השפה האנגלית חשובה מנקודת מבט גלובלית. למידת השפה האנגלית מאפשרת לילדים להתחבר תרבותית ולנהל תקשורת יעילה בחוגים אקדמיים בין-לאומיים. למידת שפות נוספות יכולה לעזור בגישור על פערים תרבותיים ובקירוב בין אנשים”.

אנגלית היא כמו מפתח להמון מקצועות וסוגי ידע שקיימים בעולם. אנגלית היא השפה של עידן המידע.

קפאה אבו-חדיר

צעדים ראשונים

קפאח אבו-חדיר היא מורה אמריקאית שנולדה וגדלה באטלנטה, ג’ורג’יה. היא בעלת תואר ראשון בלשון אנגלית מאוניברסיטת אל-קודס (AlQuds University) שבירושלים, ותואר שני במנהיגות ארגונית מאוניברסיטת ברנאו. קפאה עבדה כמורה בארה”ב ובירושלים, ולימדה אנגלית כשפה שנייה/זרה בכל הרמות. קפאה בחרה להיות מורה כי היא אוהבת להעצים תלמידים ולראות איך הם משיגים את המטרות שלהם.

ההישג הכי גדול שלי כמורה הוא לראות את הנורה נדלקת בראשם ובעיניהם של התלמידים שלי כשהם מקשרים בין מה שהם למדו למה שהם יכולים לומר ולעשות.

פאטימה עבדול-ג'אפור

צעדים ראשונים

פאטימה עבדול-ג’אבור היא מורה אמריקאית מניו-ג’רזי. היא בעלת תואר ראשון בלשון אנגלית, תעודת TEFL (תעודת הסמכה להוראה מקוונת) וניסיון של למעלה מ-10 שנים בהוראה. פאטימה לימדה ילדים הן בבתי ספר רגילים והן בבתי ספר מקוונים. פאטימה הפכה למורה כי תמיד אהבה את השפה האנגלית, ספרות וקריאה, וכי רצתה לחלוק את אהבתה למקצועות אלו עם אחרים. “חשוב שילדים ילמדו אנגלית כי זאת שפה שפותחת להם דלתות בכל תחומי החיים ובכל רחבי העולם. אנגלית היא המפתח להצלחה ולהתקדמות בעולם המודרני שאנחנו חיים בו”.

הפכתי למורה כי רציתי להשפיע על חייהם של כמה שיותר תלמידים.

ז'אן דה-מאסי

צעדים ראשונים

ז’אן דה-מאסי היא מורה אמריקאית מטקסס. לז’אן יש 16 שנות ניסיון בתחום ההוראה, שבמהלכן היא לימדה בבתי ספר פרטיים, עצמאיים וציבוריים כאחד. ז’אן מחזיקה בתואר שני בחינוך עם התמחות בפיתוח הדרכה מאוניברסיטת גראנד קניון (Grand Canyon University), ובתואר ראשון מאוניברסיטת סול רוס סטייט (Sul Ross State University). ז’אן עובדת כמורה דו-לשונית מוסמכת להוראה מקוונת של השפה האנגלית כשפה זרה למעלה משנתיים. “אני רציתי ללמד ילדים אנגלית כי אני מאמינה שזאת אחת השפות החשובות בעולם. אני מאמינה שלמידת אנגלית כשפה זרה פותחת הרבה דלתות לתלמידים. זה גם מתגמל מאוד לעזור לילדים לפתח כישורים חיוניים כאלה”.

ההישג הכי גדול שלי כמורה זה לראות את התלמידים שלי לומדים וגדלים.

חוזה ג'יימי מרטינז

צעדים ראשונים

חוזה ג’יימי מרטינז הוא מורה קנדי המתגורר כיום בלאס קרוסס, ניו-מקסיקו (ארה”ב) ובעל תואר ראשון בלשון אנגלית מאוניברסיטת קליפורניה (University of California). חוזה אוהב ללמד כי הוא נהנה לראות איך הידע והרעיונות שהוא מעביר לתלמידים שלו נטמעים בהם. “בימינו השפה האנגלית הגיעה כמעט לכל חלקי העולם, ואני חושב שהיכולת לתקשר עם אנשים מכל רחבי העולם יכולה לפתוח דלתות רבות לתלמידים”.

הרגעים שבהם אני הכי גאה בעצמי כמורה הם כשהתלמידים שלי אומרים לי כמה עזרתי להם ללמוד את השפה, וכשאני רואה איך הם מדברים אנגלית שוטפת ממש כמוני.

אורליה מקניל

צעדים ראשונים

אורליה מקניל נולדה במישיגן, ארה”ב. כיום אורליה גרה בקנטאקי וצברה למעלה מ-30 שנות ניסיון כמורה פרטית: 20 שנות ניסיון כמורה מוסמכת ללשון ו-15 שנות ניסיון נוספות כמדריכה באוניברסיטה. אורליה מלמדת את השפה האנגלית על כל היבטיה, כולל קריאה, כתיבה, הבנת הנשמע, דיבור, הגייה, צמצום מבטא, דקדוק ואוצר מילים. אורליה בעלת תארים ראשונים בספרדית ובצרפתית מאוניברסיטת אוקלנד (Oakland University), וגם בעלת תואר שני בהוראת שפות ובהוראת האנגלית כשפה שנייה מאוניברסיטת ויין (Wayne State University). “ילדים שמתחילים ללמוד אנגלית לפני גיל עשר יכולים ללמוד לדבר שפה זרה ללא מבטא. הם יכולים לפתח לא רק יכולת לדבר אנגלית בצורה שוטפת, אלא גם את היכולת להגות אותה כמו דוברי אנגלית כשפת אם. ככל שילדים מתחילים ללמוד אנגלית מוקדם יותר, כך הם לומדים אותה טוב יותר”.

הצלחתי לפרק את הלמידה לשלבים שבעזרתם התלמידים שלי יכולים לצעוד לאט ובטוח ולהגיע לאן שהם רוצים. העזרה שהענקתי להם היא מקור הגאווה הכי גדול שלי.

טרומי קריסטל סקאי

צעדים ראשונים

טרומי קריסטל סקאי היא מורה חצי יפנית וחצי אמריקאית שגדלה ביפן ולמדה בבית ספר בין-לאומי. טרומי מלמדת אנגלית מאז שהייתה נערה צעירה, ולאחרונה היא קיבלה תעודת CELTA (תעודה להוראת האנגלית כשפה זרה). כיום טרומי עובדת כמורה באיטליה, ובעברה לימדה בגרמניה, דרום-אפריקה, יפן ואנגליה. טרומי גאה לראות את תלמידיה לומדים ומשיגים את המטרות שהם מציבים לעצמם. “תמיד חשוב ללמוד, ועדיף להתחיל כמה שיותר מוקדם. בהתחשב בזה שאנגלית היא שפה בין-לאומית, היא מעניקה לילדים הזדמנויות רבות בחיים בהווה, ותפתח בפניהם דלתות רבות יותר בעתיד. למידת שפה שנייה עוזרת לילדים להתפתח שכלית ולהרחיב את האופקים שלהם”.

הפכתי למורה כי הוראה זאת התשוקה שלי. אני נהנה לקחת חלק בתהליך הלמידה, ואני נהנה במיוחד לראות את התלמידים שלי צומחים ומשיגים את המטרות שלהם.

ג'יובאני ג'ארט

צעדים ראשונים

ג’יובאני ג’ארט, המכונה על-ידי תלמידיו בשם החיבה “המורה ג’יו” מתגורר באונטריו, קנדה. הוא בעל תואר ראשון בחינוך, ובעל תעודת הוראה ותעודת TEFL יחד עם תעודה באוריינות. בג’מאייקה ג’יובאני לימד בבתי ספר רגילים למעלה מ-10 שנים. בארה”ב, קנדה וסין לימד בבתי ספר מקוונים תלמידים מכל רחבי העולם. “כמורה בבית-ספר יסודי לימדתי הרבה מקצועות, אבל הוראת האנגלית הייתה הכי טבעית בשבילי, כי זאת שפת האם שלי. חוץ מזה, אנגלית היא שפה בין-לאומית, אז אני חושב שהוראת אנגלית היא דרך טובה עבורי לעזור לאנשים מכל רחבי העולם”.

בטיחות ברשת

ב-Langaroo, אנו מצייתים להוראות החוק להגנה על פרטיות הילד ברשת האינטרנט (COPPA). כהורי הילדים אתם תוכלו לנהל את הגדרות סביבת הלימוד שלהם, להחליט אלו תכנים הם יראו ומה יוכלו לשתף בזמן הלמידה.